Pirmasis lietuviškų pomidorų derlius jau prekyboje!

administratoriusKTVNaujienos

Kietaviškių šiltnamiai

Galima drąsiai sakyti, kad parduotuvių lentynas vasara aplankė anksčiau šią savaitę jas pasiekė pirmieji visų taip laukiami lietuviški pomidorai. Iki šv. Velykų į pirmąsias parduotuves atkeliaus penkios tonos „Kietaviškių gausos“ šiltnamių pomidorų derliaus, kuris buvo pasodintas sausio mėnesį. Kartu su šia džiugia žinia bendrovė pristato ir atsinaujinusį prekės ženklą, o produktus – naujose pakuotėse.

Platus asortimentas ir I-osios klasės kokybė

„Šiemet savo vartotojams galime pasiūlyti kaip niekada platų pomidorų rūšių asortimentą. Be jau pirkėjų pamėgtų apvaliųjų, avietinių ir vyšninių pomidorų, pirmą kartą siūlome geltonuosius bei raudonuosius slyvinius, didžiuosius, juoduosius ir kekinius vynuoginius pomidorus, kuriuos, pastebime, itin vertina gaminti salotas mėgstantys žmonės. Tuo tarpu mūsų asorti pakuotėse pirkėjai ras įvairių rūšių vaisių. Tačiau didžiausia naujiena yra ta, kad, kaip niekada daug – net septynių rūšių pomidorai pateikiami pakuotėse, žyminčiose pirmosios klasės kokybę atitinkančią produkciją“, –  džiaugiasi „Kietaviškių gausos“ verslo plėtros vadovas Karolis Montvila.

K. Montvila pabrėžia, kad lietuviški pomidorai savo skonio savybėmis ir kvapu gerokai lenkia importuotas daržoves. Tai, jog vietinių daržovių kelias nuo šiltnamių iki parduotuvių lentynų yra trumpas, leidžia patyrusiems agronomams pomidorų veisles atrinkti pagal skonį ir kitas maisto gamybai svarbias savybes, o ne gebėjimą išlaikyti savo prekinę išvaizdą ilgu transportavimo ir sandėliavimo laikotarpiu.

Naujasis prekės ženklas pažadas vartotojui

„Kietaviškių gausos“ pomidorų, agurkų ir salotų vazonėliuose pirkėjai jau galėjo pastebėti, kad šie prekybos vietose puikuojasi naujose pakuotėse, o ant jų – atsinaujinęs logotipas. Drauge su kovo mėnesį pasibaigusia šiltnamių modernizacija, įmonė žengė kitą didelį žingsnį – atnaujino prekės ženklą.

Kietaviskiu-logotipas

„Atnaujintu logotipu, simbolizuojančiu ranka užrašytą pavadinimą „Kietaviškių“, mes tarsi priartėjame prie savo vartotojų ir tikimės, kad šis atspindės meilę, su kuria auginame daržoves. Suasmenintas prekės ženklas taip pat byloja apie kruopštų mūsų darbuotojų rankų darbą“, – aiškina K. Montvila.

Be to, ant kai kurių naujų pakuočių akcentuojama, jog pomidorai yra užmegzti kamanių. Šiuo išskirtiniu ženklu primenama, kad „Kietaviškių gausos“ šiltnamiuose augantys pomidorų žiedai yra apdulkinami natūraliu būdu – kamanių pagalba. Taip apdulkintų kekių žiedai užmezga daugiau vaisių, garantuoja gausesnį daržovių derlių, susiformuoja didesni ir geresnės kokybės vaisiai.

„Šis prekės ženklo atnaujinimas yra paskata mums laikytis savo naujajame šūkyje – „Natūraliai šviežios daržovės“ – duoto žodžio ir stengtis, jog vartotojai ant savo stalo galėtų mėgautis ką tik nuskintomis daržovėmis. Rūpintis, kad Lietuvos žmonės galėtų valgyti šviežias daržoves bet kuriuo metų laiku – tampa įmonės įsipareigojimu“, – sako. K. Montvila.

Kovo mėnesį bendrovėje pabaigtas modernizacijos procesas buvo įgyvendintas siekiant įtvirtinti naują daržovių auginimo būdą Lietuvoje, leidžiantį šviežiomis daržovėmis vartotojams džiaugtis visus metus. Šiltnamiuose įdiegta šviesos kultūra – moderni apšvietimo ir mikroklimato palaikymo sistema, sudaranti sąlygas daržoves auginti nepriklausomai nuo metų laiko ar kitų gamtos oro sąlygų. Baigusi dvejus metus trukusį gamybos bazės modernizacijos procesą, „Kietaviškių gausa“ tapo didžiausiu šviesos kultūros šiltnamių kompleksu visose Baltijos valstybėse.